今日無事に名古屋戻りました音譜

Today I arrived back safely to Nagoya.











昨日大阪の島田病院病院手のけんさありました合格

Yesterday I had a check-up on my hand at Shimada Hospital in Osaka.












手が順調に治ってますグッド!目 明日からまた練習柔道頑張りますニコニコパンチ!












昨日夕方島田先生メガネと一緒に元オリンピック日本代表シンクロナイズ立花選手のセミナー行きました合格

In the late afternoon me and Dr. Shimada went to an ex-olympic sincronize swimmer Tachibana San's seminar.


戦闘竜のブログ










セミナーとってもよかったアップ 僕もいい勉強メモ出来ましたグッド!目

It was a very good seminar. I learned some things at the seminar.











立花選手が2004年アテネオリンピックで銀取りましたニコニコチョキ 始めた銀のオリンピックメダル見させてもらえました目 とってもキレイで重かった音譜

Tachibana San won the silver medal in the 2004 Olympics. It was my first time seeing and actually holding a silver Olympic medal. It was very nice and heavy.



戦闘竜のブログ


立花選手です音譜

This is Tachibana San.









そして立花選手と島田先生合格

And here is Tachibana San and Dr.Shimada


戦闘竜のブログ








島田先生がスピーチカラオケしました合格

Here is Dr.Shimada making a speech.



戦闘竜のブログ







僕もしょうかいされて一言みんなに話しましたべーっだ!チョキ

I was introduced and said a few words to the crowd.











僕が世話になってた島田病院病院のリハビリスタッフもいました。久しぶりお会い出来てうれしいかったニコニコチョキ

I was very happy to see a few of the rehab workers from Shimada Hospital that helped me with my rehab.


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ













セミナー終わってみんなで二次会居酒屋行きましたアップ 美味しいマグロ割り箸食べましたにひひクラッカー

After the seminar we all went to an Izakaya for our second party. I ate some delicious tuna fish.


戦闘竜のブログ











久しぶりの大阪楽しかったアップ また後でほかの写真カメラアップします合格

I had a great time in Osaka. I will update some more pictures later.













戦闘竜のブログ