昨日は祭日の日でしたけどビル仕事ありましたガーンあせる

Yesterday was a holiday but I had to go to work.











夜の街の練習柔道は休みだったからまだよかったかなぁ。。。べーっだ!あせる

In the evening we had a day off from practice.











仕事ビル終わってからみんなで割り箸焼肉割り箸食べに行きましたアップ

After work we all went to eat yakiniku.










またまた美味しいお肉食べましたニコニコ音譜

I had yakiniku again for dinner.



戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ




前の日の焼肉よりうまかったべーっだ!チョキ

This yakiniku was much more delicious than the other night.











今日はマックス選手とダニエル選手といい練習柔道出来ましたグッド!にひひ

Today I had a good practice with Max and Daniel.



戦闘竜のブログ











明日もまた練習柔道頑張りますクラッカー

I will do my best in practice again tomorrow.













戦闘竜のブログ