昨日お昼ごはんはビル会社の近くのコーヒーオープンカフェコーヒーでしたアップ

Yesterday I ate lunch at the open cafe near my office.











昨日の食べたランチはツナベーグルとホットドッグです。

Yesterday for my lunch I ate a tuna begal and a hotdog.



戦闘竜のブログ





とっても美味しいかったニコニコ音譜

It was very delicious!!!










昨日夜夜の街の練習柔道すごく良かったグッド!ニコニコ 高瀬選手がわざわざ東京から来てみんなと一緒に練習柔道しましたアップ

I had a good practice last night. Takase came from Tokyo to come and practice with us.



戦闘竜のブログ






左からマックス選手、僕、高瀬選手と恩田選手です合格

From the left is Max, Me, Takase and Onda











練習柔道のあと僕と恩田選手と高瀬選手3人で道場の近くの割り箸焼き肉屋割り箸食べに行きましたべーっだ!チョキ http://shimura-dojo.com/

After practice me, Onda and Takase went to eat at a yakiniku restaurant near our dojo.



戦闘竜のブログ







大好きな牛タンめちゃうまかったチョキ目チョキ

The Gyu-Tan was very delicious.



戦闘竜のブログ








カルビも美味しいかったけど油が。。。。。。叫びあせる

The Karubi was very good but。。。。。。。



戦闘竜のブログ












今日は祭日だけど仕事ありましたダウン 練習は休みでした合格 明日また練習頑張りますドクロパンチ!

Today is a holiday but I had to go to work. There was no practice today. I will do my best again tomorrow.












戦闘竜のブログ