昨日夜流れ星無事に名古屋戻りました音譜

I made it back to Nagoya safely last night.








名古屋に戻る前に大阪の友達の木村くんの家家に遊びに行きましたアップ 僕が力士の時からずっとお友達。木村くんと知り合ってからもう19年ぐらいになりますアップ 早いなぁ。。。ショック!あせる 久しぶり会ってうれしいかった目チョキ

Before I left for Nagoya, I went to Kimura's house a friend of mine in Osaka. We have been friends every since I was a sumo wrestler. Me and Kimura have been friends for about 19years now. Man, time goes by fast! I was happy to see him after a long time.








木村くんの家家でドミノ・ピザ食べながら色んなお話しましたニコニコ 僕がすごく久しぶりドミノ・ピザ食べましたからすごく美味しいかった音譜

Me and Kimura ate Domino's Pizza while talking about alot of things. I haven't eat'n Domino's Pizza for a long time so it was very delicious!!


戦闘竜のブログ



戦闘竜のブログ






ドミノ・ピザのギガ・ミートめちゃ美味しいかったにひひチョキ そのあと車DASH!名古屋帰りました合格 また大阪に遊びに行くの楽しみにしています音譜

The Domino's Pizza's Giga Meat is very delicious. After that I left for Nagoya. I'am looking forward to going to Nagoya again.








戦闘竜のブログ