昨日夜夜の街志村道場行ってかなりハードの練習しました~(^o^;) 昨日ミットうちとスパーリング15ラウンドいい上やりました~(^O^)/ 

Last night I went to Shimura Dojo and did my very hard practice. I did over 15 rounds of mitts and sparring.





トマスさんと恩田選手とスパーリングやりました合格 復帰戦に向かってトレーニングと練習頑張りますにひひパンチ!

I did my sparring with Thomas San and Onda San. I will do my best in my training and practice to get prepared for my come back fight.








今日のお昼マネージャーの高橋さんと一緒にランチナイフとフォークを食べに行きました。美味しいパスタ弁当にしましたべーっだ!チョキ

Today in the afternoon I ate lunch with my manager Takahashi San. We both ate a delicious pasta plate.







今日も練習頑張ります音譜

Today I will do my best in my practice again!