今日夕方から中野ゴールド・ジム行ってスパーリング柔道の練習頑張りましたアップ 加藤先生と大山選手とほか全部で6人で練習頑張りましたニコニコチョキ 3分、8ラウンドのスパーリングをやりましたガーンDASH! 

Today in the late afternoon I went to the Nakano Golds Gym for my sparring practice. Kato San (teacher) and Oyama San (fighter) and other fighters, 6 of us all did our training together, I did 8 rounds of 3min sparring.







そして夜夜の街今度はケンジ訓と一緒に東中野ゴールド・ジム行って加藤先生のクラスの練習行きましたガーンDASH!

Then in the evening, me and Kenji went to Higashi Nakano Golds Gym to join Kato San's (teacher) class for our training.






加藤先生はとってもいい先生ですアップ 

Kato San is a great teacher!

http://www.boutreview.com/2/kudohn/about/about.html




加藤先生のクラスでまたスパーリング、サンドバッグとミットうちやりましたガーンDASH! 今日一日練習すごく頑張りましたアップアップ 僕の復帰戦に向かって練習頑張ります!! 応援よろしくお願いしますにひひチョキ

In Kato San's class I did some more sparring, sand bag punching, and mitts! Today was a very hard and good training for me. I will do my best to get prepared for my come back fight. Please cheer for me!!