昨日の夜夜の街練習終わってから知り合いの内田さんと一緒にトニー・ローマ行ってナイフとフォークごはん食べに行きましたニコニコチョキ とっても美味しいかったアップ 内田さんありがとうございます音譜

Yesterday in the evening after my practice I went to Tony Romas and ate dinner with my friend Uchida San. The food was very delicious! Thank you very much Uchida San!!!








内田さんが携帯携帯ストラップの会社をやっていますアップ 株式会社エアーズジャパン http://www.airs-japan.co.jp

Uchida San runs his own cellphone strap company "Airs Japan"







内田さんが僕のオリジナル携帯携帯ストラップを作ってプレゼントプレゼントとしてくれましたアップアップ めちゃめちゃカッコイイです!!!!クラッカー

Uchida San made my own original cellphone straps for me and gave some to me as a present! They are really nice!!!










四つのタイプを作ってくれましたアップ

He made 4 different types.










見にくいからちょうと一枚ずつアップのカメラ写真を取りましたべーっだ!チョキ

I know that it might be difficult to see in the picture above so I took pictures of each one of them.





一つ目。。。。

1st one。。。。




二つ目。。。。

2nd one。。。。




三つ目はレーザータイプ。。。。

3rd one is a laser type。。。。





四つ目はレーザータイプ。。。。

4th one is also a laser type。。。。










全部がめちゃめちゃカッコイイですアップ!! 僕は一番目のストラップが好きですグッド!ニコニコ 皆さんは何番が好きですか!? 一番目か二番目どちらか個人でたくさん作ってブログでもうろうかなぁ。。。と考えっていますはてなマークにひひチョキ

All of them are very nice!! I really like the 1st one. Which strap do you all like!? I'am thinking about ordering the 1st one or 2nd one and sell some on my blog.









内田さん本当にありがとうございます。。。(^-^)ノ~~ これから僕の携帯携帯につけますアップ あとでカメラ写真とってブログにアップします(b^-゜)

Thank you very very much Uchida San!! I'am going to put one on my cellphone now. Later I will take a picture and update it on my blog.









今日朝病院病院のプールリハビリ頑張りましたにひひパンチ! 

Today in the morning I went to the hospital and did my pool rehab.












流れ星また中野ゴールド・ジムビリー行ってトレーニング頑張りますスマイルガッツ

Later in the evening I will go to Nakano Golds Gym again and do my training!