16日大阪帰る前に西宮行きました音譜

The other day on the 16th before leaving Osaka, I stopped by Nishimiya








ブログともの松田さんhttp://ameblo.jp/ma2beat/  

会えに行きましたアップ ある中華料理で松田さんと友達と一緒にナイフとフォークランチを食べに行きましたニコニコチョキ

I went to visit my blog friend Mr. Matsuda. We went to eat lunch at a chinese restaraunt with his friend







食べ終わってから僕の愛車車の前できねん写真カメラ松田さんと取りました音譜

After we ate lunch I took a picture with Mr. Matsuda in front of my car









中華ごちそうさまでした、とっても美味しいかったアップ

Thank you for lunch at the chinese restaraunt, the food was very delicious







ランチナイフとフォークを食べながら色んな話しました目チョキ 松田さんが携帯携帯からブログアップのやりかった教えました~\(^_^)/ 昨日携帯携帯からブログアップ3回くらいやりました。 いがいとかんたんでしたアップ これからパソコンパソコンなくってブログをかんたんにアップ出来ます目チョキ 松田さんありがとうございます、これでもとたくさんブログアップ出来ますグッド!ニコニコ

While we were eating lunch, we talked about alot of things. Mr. Matsuda showed me how to update my blog from my cell phone. I updated my blog about 3 times the other day from my cell phone. I was suprised to see how easy it was to do it. So now when I don't have my computer with me I can update my blog from cell phone. Thank you very much Mr. Matsuda!! Now I will be able to update my blog alot more







中華の帰り松田さんの会社寄りました音譜 松田さんからT-Shirt、キャップとタオル貰えましたべーっだ!チョキ

After lunch at the chinese restaraunt, I went to Mr. Matsuda's office. He gave me a t-shirt, a cap and a bath towel











ありがとうございます!! また大阪遊びに行けたらまた会えに行きますアップ これからもう応援よろしくお願いしますアップアップアップ

Thank you very much!! When I come back to Osaka some time in the future, I will come and see you again! Please keep cheering for me!!!