今日もすごくいいお天気晴れでした~(≡^∇^≡)

Today was another very nice day










今日朝家家の近くの接骨院病院LIS病院行きました~(*^▽^*)

Today in the morning I went to the massage place (LIS) near my house





膝にハリと電気とマッサージやってもらえました~(;^_^A とっても気持ちよかったです~(^o^;)

They gave me a good massage on my knee. It felt really good










夕方はケンジと一緒に中野ゴールド・ジム行ってウエイト・トレーニングやりました~f^_^;

In the late evening me and Kenji went to Nakano Golds Gym and did some weight training





今日は背中のトレーニングやりました~(^_^;)

Today we did some back training












夜の街ハマーカフェ行って夜ごはん食べました~('-^*)/

In the evening I went to Hummer Cafe for dinner




http://www.hummer.co.jp/cafe/






ポーク・ステーキ食べました~(*^▽^*) とっても美味しいかったアップ 写真カメラとるの忘れました~(゜д゜;) 今度また行ったら写真カメラとりますね~(^_-)☆

I had pork steak. It was very delicious. I forgot to take a picture. Next time I go there I will take a picture