昨日ジェットコースター三井グリーンランドジェットコースター観覧車遊園地観覧車行った時とほかの写真カメラですクラッカー

Here are some pictures that I took when we went to the amusement park and others





観覧車観覧車観覧車乗れなかったけど近くで見ると、とってもキレイでした音譜

I didn't go on the merry-go-round but it was very beautiful up close





恩田選手と高橋さんと一緒にバイキングは乗りましたニコニコチョキ

I rode the viking with Onda San and Takashi San










ジェットコースター遊園地ジェットコースター終わってから皆でけんこうランドに行ってお風呂温泉入りましたハロウィン 僕が貸切風呂入りましたべーっだ!チョキ とっても気持ちよかったですアップ

After the going to the amusement park we all went to a public bath. I took a bath in a private room. It was very nice.





お風呂温泉上がってからコーヒーシェーク飲みましたニコニコチョキ

After taking a bath I drank a coffee shake








星空社長さんの家家でスッポンなべはこのかんじでした音譜 美味しそうに見えるでしょけど僕は食べなかったガーンあせる

In the evening at the Sacho San's house, here is a picture of the Suppon (Turtle) pot that we had for dinner. I was unable to eat it even though it looks very delicious.





僕が変わりにとんそくをやきましたべーっだ!あせる とんそくめちゃめちゃ美味しかったアップ

I had some pigs feet instead. It was very delicious






そして夜星空皆がごはん食べてる時ジェットコースター遊園地観覧車のところから花火ロケットが上がりました流れ星 めちゃめちゃキレイかったおやしらず 携帯携帯から写真カメラ取ったからちょうと見にくいかもガーン汗

While we were eating our dinner there was some fireworks going off from the amusement park. It was very beautiful. It is kinda hard to see in the picture because I took the picture with my cell phone.





今日は飛行機無事に東京戻りましたグッド!目 東京帰る前にまたとんそくラーメンラーメン食べに行きましたべーっだ!チョキ

Today I came back to Tokyo safely. Before leaving for Tokyo I ate some delicious ramen again.




久しぶりの九州でしたからとっても楽しかったアップ またいつか九州遊びに行きたいです音譜 まだデジカメカメラで写真取ったからまた明日時間ある時アップしますにひひ音譜

It has been a long time since I went to Kyushu so I had a great time. Someday I would like to visit Kyushu again. I took some pictures with my digital camera so I will update those pictures tomorrow when I have time.