この前石和温泉行った時デジカメカメラで取った写真カメラちょうとだけアップしますべーっだ!チョキ

Here is some update pictures that I took from my digital camera the other day when I went to Isawa






石和温泉つきました日フグお寿司料理花田フグマスターの店でこんな食べました。。。。

On the day I arrived to Isawa at the Sushi Master's Restaurant Hanada, this is what I ate。。。。



僕が大好きなスータコとトロのあぶり音譜

I ate my favorite octapus and marine fish (I'm not sure if I got that right)叫び






そして。。。。

Then。。。。







美味しいビール生ビルべーっだ!音譜

I had a delicious draft beer







次ぎの日これ食べました。。。。

The next day I ate this。。。。



ヒヨコ鳥のからげとまたトロのあぶりニコニコチョキ とっても美味しかったおやしらず

Deep fried chicken and marine fish. It was very delicious







花田マスターの子供女の子の写真カメラ取りました音譜 とってもカワイイ音譜

I took a picture of the Sushi Master's baby daughter. She is very cute






とっても楽しかったアップ また遊びに行くのは楽しみにしていますクラッカー

I had a great time. I'am looking forward to going there again








今日お昼から病院病院の診察行きましたあせる 膝あしは順調に治っていますグッド!目 診察終わってからすぐに病院病院のリハビリやりましたガーンアップ 今日はプールのリハビリなしでしたあせる

Today in the afternoon I went to the hospital to see my doctor. My knee is getting much better. After seeing my doctor I went and did my rehab. Today there was no pool rehab



リハビリはいつも電気のきかいやっています。ちょうと痛いドンッけどやらないと~叫び

I always use this electricity machine on my knee for my rehab. It hurts a little bit but I must do it to get well







病院病院のリハビリ終わってからそのまんまサンプレイ・ジムビリー行っていつもの加圧トレーニングガッツ頑張りましたガーンDASH!

After finishing my rehab at the hospital I went straight to Sun Play gym and did my karts training





また明日ジムビリーのトレーニングガッツ頑張りますにひひチョキ

Tomorrow I will do my training at the gym again