昨日無事に車DASH!山梨県、石和温泉温泉つきましたニコニコチョキ

I arrived to Yamanashi-Ken Isawa safely yesterday








石和に入ってそのまんま知り合いのフグ寿し料理花田フグのマスターの店行きましたおやしらず

After arriving to Isawa I went straight to my friends sushi restaurant Hanada



http://www3.plala.or.jp/sushihanada/index






惜しい寿しフグビールビルごちそうされたアップ とってもやさしいマスターです音譜 僕が相撲してた時から知り合ってもう9年ぐらいのお付き合いしていますにひひチョキ 今日夜星またマスターの店行きますべーっだ!あせる

I ate some delicious sushi and drank beer. The Sushi Master is such a nice person. I have known him for about 9years since I was in sumo. I will go to his restaurant again tonight









昨日マスターが店しめてから一緒にお酒飲みに行きましたアップ とっても楽しい夜星でしたニコニコチョキ

Yesterday after he closed his restaurant we went out drinking. I had a great evening









今日昼マスターと二人で自分の愛車車DASH!に乗って、僕の大好きな温泉温泉行きました音譜

Today in the evening me and the Sushi Master both went to my favorite hot springs in my car










とっても気持ちよかったニコニコDASH! 明日もう行こうかなべーっだ!チョキ 温泉温泉入り終わってからマスターと二人でアイスソフトクリーム食べましたおやしらず

The hot spring bath felt really good. I might go there again tomorrow. After taking a hot spring bath me and the Sushi Master ate an ice cream







マスターはソフトクリームバニラ味で僕がソフトクリームイチゴ味でした音譜 二人とも子供みたいべーっだ!あせる

The Sushi Master had vanilla and I had strawberry. We both looked like two kids









さてと。。。。これからまたマスターの店行きます音譜 明日東京帰ります車DASH! デジカメカメラで色んな写真とりましたので東京戻ってからまた写真カメラアップしますアップ

Well.... I'am off to the Sushi Master's restaurant again. Tomorrow I will be heading back to Tokyo. I took some pictures with my digital camera so when I get back to Tokyo I will update the pictures