今日はずっと一日雨雨でした~(-。-;)

It was raining all day today~







朝家家の近くの接骨院病院”LIS”行きました~(;^_^A いい治療できました、気持ちよかったアップ

In the morning near my house, I went to the massage place "LIS" and had a nice treatment. It felt really good.








夕方中野ゴールド・ジム行って3分4RDの軽いミットうちありました~(^_^;)

In the late afternoon I went to Nakano Golds Gym and did a 3min 4rd mitt training.





途中で写真カメラとりました~(^_-)☆

I took a picture of myself during training.






練習なかまたちいっぱい来ました音譜

Alot of other fighters that I practice with were there.






ケンジが中田選手とスパーリングやってましたアップ

Kenji did some sparring with Nagata San.









練習終わってからケンジと二人で軽くウエイトやりました~(*^-^)b

After practice, me and Kenji did a light weight training.





明日また頑張るにひひパンチ!

I will do my best again tomorrow.