こないだの土曜日午前中名倉病院病院行って膝を見てもらえました。

Last Saturday in the morning I went to Nagura Hospital for a check-up on my knee.











午後はビリー中野ゴールド・ジム行って久しぶり同じ柔道ファイタのケンジと一緒にガッツトレーニングやりました。ケンジと一緒に腕、くびとフッキンのガッツトレーニングやりました。ケンジとこれから一緒にたくさんトレーニングやりますアップ ケンジはこれから強くなりますので皆さんぜひ応援してくださいアップ

In the late afternoon I went to Nakano Golds Gym and trained with Kenji. Me and Kenji did our arms, neck and abs. Me and Kenji will be training together alot. Kenji is becoming stronger please cheer for him as well.





ケンジが試合決まったらお知らせします、応援よろしくお願いしますニコニコ

I will let you all know when Kenji will have his next fight so please cheer for him.









ジムのビリートレーニング終わってから知り合いのHEALTHY-ONE社長さんと一緒に中野にあるよく行くナイフとフォークイタリアン料理行きましたニコニコチョキ

http://www.healthy-one.co.jp


After training at the gym I met up with the Healthy-One Sacho and we went to eat at an Italian restaraunt in Nakano.








社長のスタッフとほかの知り合いの方と一緒にいっぱい美味しいナイフとフォークイタリアン料理食べました。プロピアニストの森田さんもいました音譜

The Sacho's staff and other friends, we all ate some delicious Italian food. Also a pro pianist name Morita San was there also.





ソフトクリームデザートとっても美味しいかった笑チョキ

The dessert was terrific.







はらいっぱいになって、まんぞくしてますの顔ですべーっだ!チョキ

My stomach is full and face looks satisfied.











ナイフとフォーク食べ終わってからみんなで中野にあるワイン飲み屋行きました。久しぶりカクテルグラスドンペリー飲みましたニコニコチョキ

After eating dinner we all went to a drinking place. I drank some Don Perignon.






そこでピアノがあってプロピアニストの森田さんがそこでみんなのためにピアノひってくれました。本当にすごかった、目の前であんなピアノひく人はじめて見ましたアップ かんどうしましたにひひあせる 森田さんありがとうございました音譜

At the drinking place the pro pianist Morita San played the piano for us. It was really great seeing a person playing the piano so well. Thank you Morita san.