http://www.healthy-one.co.jp




昨日夜星空Healthy-Oneの社長さんとみんなさんが退院祝いパーティー割り箸ビール割り箸してくれましたニコニコチョキ 

Last night the Healthy-One Sacho and friends all had a getting out the hospital party for me.





Healthy-Oneのスタッフと来てくれたみんなさんからキレイな花チューリップ赤もらえました音譜

The Healthy-One Company and friends that all came gave me a beautiful flower.





とってもうれしいかった~≧(´▽`)≦ みんなに会えて本当にうれしいかったアップニコニコアップ これからもリハビリとトレーニング頑張ってまたリング戻りますにひひグー たくさん応援してくれて人達のために頑張ります!!!

I was very happy to see everybody again. I will do my best in my rehab & training and come back to the ring again. I will do my very best for all of the people cheering for me!!!



















パーティー割り箸のあとみんなと2次会ビールと3次会カクテルグラス行きましたべーっだ!チョキ ネコ猫ひろしさんネコもちょうとだけ来てくれましたにひひチョキ わざわざありがとうございましたアップ

After the party we all went to the 2nd and 3rd after party. A friend Neko Hiroshi San stopped by for a short time to see me. Thank you very much!!






昨日はとっても楽しかったアップアップアップ

I had a very good time yesterday





みんな本当にありがとうございましたアップニコニコアップ これからも応援よろしくお願いします。。。にひひチョキ また中野ゴールド・ジムで会えましょうべーっだ!チョキ

Everybody thank you very much!! Please keep cheering for me. See you all at Nakano Golds Gym again.





http://www.goldsgym.jp/golds/ggwt/west.html