みんなさん久しぶりです~('-^*)/ たくさんのコメントありがとうございますニコニコチョキ

Hello everybody it has been awhile. Thank you very much for all of your comments.





日曜日無事に東京戻りました。 帰りすごく雪雪がふりましたから無事に帰るかどうかしんぱいでしたけど大丈夫でしたグッド!目 ひざの調子はOKですグッド!にひひ 今家家でゆっくりしています。 落ち着きましたらまた病院病院のリハビリとジムのかつトレーニング走る人はじまりますアップ また大変のリハビリとジムの体つくり頑張りますガーングー

I came back to Tokyo safely last Sunday. On my way back it was snowing very bad and I was worried if I can come back safely but I made okay. My knee is doing alright. I'am just relaxing at my house right now. When things get settled down I will go to a hospital for my rehab and also I will go to the gym and to some carts training. I will have a hard time doing my rehab and training but I will do my best to build my body back.







今週はたくさんの知り合いと会って退院のお祝い割り箸ビールお酒割り箸してくれます。 楽しみだ~~~音譜べーっだ!音譜 みんなと久しぶり会えるのは楽しみにしています~にこあせる

This week I will be going out and to see some of my friends. They will celebrate my getting out of the hospital. I'am looking forward to seeing all of my friends.