昨日はいい練習とトレーニング出来ました。。。(^O^)/

I had a good practice and training yesterday....







昨日大山選手とマイクとグラウンドの練習しました。(*^▽^*)

I did some ground training with Oyama San and Mike yesterday.









そのあっとマイクとウエイトのトレーニングやりました。(*´Д`)=з

After practice, me and Mike did some weight training.





星私がお世話になってるHealthy-Oneの社長さんとネコひろしさんとごはんナイフとフォークと飲みにカクテルグラス行きました。

In the evening, I went to eat dinner and drink with the Healthy-One owner and Neko Hiroshi San.




http://www.healthy-one.co.jp/



中野でイタリアン料理食事ナイフとフォークしてから新宿のあるクラブでカクテルグラスビールワイン飲みに行きました。ドンペリカクテルグラスたくさん飲みました~~(*^-^)b

After eating dinner at an Italian restaraunt we went drinking at a club in Shinjiku. I drank alot of Don Perry(??don't know how to spell it??)








とっても楽しいかったアップアップアップ ネコひろしさんと久しぶりあってとってもうれしいかった。 本当におもしろい人だな~~にひひあせる

I had a great time. It was good to see Neko Hiroshi again. He is a very funny person.