今日は私のカワイイわんわんワンちゃんしょかいします~~~目


Today I will introduce you to my cute dog~~~



しっぽフリフリハンクくんです~~~


This is Hank~~~





私がまだ力士の時からわんわんハンクくん買えましたニコニコチョキ

ハンクが相撲取り大好きです~~

私が力士の時頭のニョイ忘れないからどんなお相撲さん

あってもなついちゃうにひひ音譜


I bought Hank when I was in sumo.

Hank loves sumo wrestlers.

He remembers the smell of my hair when I was

in sumo so that's why he likes to be around

any sumo wrestlers.











わんわんハンクくんが公園行くのは大好きです~\(^_^)/

でもわんわんハンクくんが私と同じくあつがりです~ガーンあせる

やっぱり私にていますべーっだ!チョキ


Hank loves to go to the park but, he get's

really hot like me. He really is just like me.







わんわんハンクくんはビアデッド・コリーです。


Hank is a Bearded Collie.

 

http://www.animal-planet.jp/dogguide/directory/dir02000.html





本当にカワイイ、おとなしでぜんぜんほえない。

ちょうとおくびょうですぐこわがる~ショック!あせる


He is soooo cute and doesn't bark at all.

But he get's scared very easily.



私がいないときすぐおちこむ~~~しょぼん汗


When I'am not around he always

gets very sad~~~