昨日夜星食事会割り箸ナイフとフォーク割り箸行きました。。。ニコニコチョキ 久しぶりいろんな知り合いありました。\(^_^)/

Last night I went to a dinner party.... I saw alot of my friends after such a long time.\(^_^)/



大関魁皇本当に久しぶり会えました、とってもうれしいかったアップにひひあせる

I was very happy to see Ozeki Kaiou after a long time.




女子プロレスのアジャ・コングさんも久しぶり会えましたべーっだ!チョキ

I also saw womens pro-wrestler Aja Kong San.




あっと二次会ビールフラッグレースドライバフラッグ土屋武士さんも会えました。ニコニコチョキ

Then at the after party I met a race driver Tsuchiya Takeshi.






http://www.tsuchiya25.com


本当に楽しいかった~~\(^_^)/ 九州から湘南の友達いっぱい来ましたアップ 

I really had a great time~~\(^_^)/ Alot of my friends came from Kyushu to Shounan.