ブログともからリクエストありました。。。(^O^)/

One of my blog friend made a request....


私が力士の時こち亀の化粧マワシの写真カメラ見たいと言ってましたからその時の写真カメラさがしました。。。('-^*)/ ありました、ちょうどこの写真カメラしかないです。

The person wanted to see the Kochikame sumo belt picture that I wore. I found a picture. This is the only picture I had.




おまけにもう一つの写真カメラのせます~~(^_-)☆ 大分前小関魁皇が優勝したときの写真カメラです。(b^-゜)

Also I will add another picture~~(^_-)☆ Here is a picture when Ozeki Kaio won the tournament a long time ago.(b^-゜)