今日の朝から名倉病院病院行ってにんにく注射しました。今日はゆっくりします。(*´Д`)=з

Today in the morning I went to Nagura Hospital and got my garlic vitamin shot. I will take it easy today and relax.






http://homepage3.nifty.com/senjunonagura/








おとといから私の愛車ハマーH1松永ばんきんや出して5月11日からTOKYO BIG SITEのIMPORT CAR SHOW私の車ペイントのタチアップしています。(*^-^)b ぜひ時間あったら5月11日~13日までTOKYO BIG SITEのIMPORT CAR SHOW来てください。私と私の愛車出ます。松永ばんきんさんのBOOTHにいます。(b^-゜)

The day before yesterday my car went to the shop for awhile at Matsunaga painting company to prepare my car for the Tokyo Big Site Import Car Show starting on May 11th. If you have time please come to see me and my car at the Tokyo Big Site Import Car Show. It starts on May 11th thru 13th. I will be at the Matsunaga Painting company's booth.