今日無事に東京戻りました。(^-^)ノ~~

Today I came back to Tokyo safely.


ゆっくり体休めること出来ました。\(^_^)/ 16日から18日まで石和温泉行きました。二日間寿司料理花田に行ってたくさんおいしいもの食べました。(b^-゜)

I relaxed my body. From the 16th thru 18th I went to the hot springs in Isawa. Todays in a row I went to Hanada Sushi Restaraunt and ate alot of delicious food.



そして1回だけ花田マスターと一緒に私の大好きな温泉ろてん風呂行ってゆっくりと入って体の疲れ取りました。温泉入る前にそとでけしき見ながらうどんともつにこみ食べました。(=⌒▽⌒=)

Me and Hanada Master went to my favorite outdoor hot springs only once and went in the hot springs for a long time. Before getting in to the hot springs I ate UDON and MISO NIKOMI.










そして19日から今日まで名古屋行きました。(*^▽^*) 知り合いの社長さんの家でごはん食べました。(b^-゜) あっと友達と飲みに行ったりしました。すごく楽しかった。(^_-)☆ 名古屋行った時の写真なくてごめんなさい。。。m(u_u)m

Then from the 19th until today I went to Nagoya. I ate dinner at my syacho friend's house and I went out drinking with some of my friends. I really had a great time. Sorry for not having any pictures from Nagoya.


明日日曜日お昼から四ツ谷でもちつき大会ゲストとして行きます。(b^-゜) また明日のもちつき大会の写真のせます。p(^-^)q

Tomorrow, Sunday afternoon I will be going to a MOCHITSUKI TAIKAI in Yotsuya area as a guest. I will add some more pictures from that event tomorrow.