昨日PRIDE34見に行きました。(*^▽^*)

Yesterday I went to watch PRIDE34.


さいたまアリナいく前にハマーカフェ行ってハマー社長さんとほかの知り合い達と待ち合わせしました。みんなと一緒に行きました。その時知り合いの子供が私の車と写真取りました。とってもカワイイ子供でした。(*^-^)b

Before going to Saitama Arena I went to Hummer Cafe to meet up with the Hummer Syacho and friends. We all went together. While I was there, my friends kid wanted to take a picture with my car. The kid was soo cute.







試合はじまる前知り合いが私の写真取りました。(^_-)☆

Before the fights started my friend took a picture of me.





けっこうたくさんおもしろい試合ありました。私が享年イギリス試合した時チームトロージャン(ジェームズ・トンプソンのチーム)と一緒に練習したことありまして、ジェームズ・トンプソンと滝本の相手ゼルグ・グレシック応援しました。 ジェームズがドン・フライと対戦しました。すごくいい試合だった。ジェームズ勝ちました!!(^-^)ノ~~ ゼルグ・グレシック負けました!!ぜんねんでしたけどいい試合でした。 ほかの気になった試合はメインの藤田選手の試合です。藤田選手負けました!!とってもざんねんでした。 今回のPRIDE34おもしろいかった。 早く私も出たい!!もう一度滝本選手とやりたい!!!!!!!!!!!!

There were alot of interesting fights. Last year when I went to fight in England I did some training with Team Trojan. (James Thompson's team) So, I was cheering for James Thompson and Zelg Galesic. James Thompson fought Don Frye. James Thompson won!! Zelg Galesic had to fight Takimoto. Zelg Galesic lost!! But, it was a good fight. The other interesting fight was the main bout Fujita Kazuyuki's fight. Fujita Lost!!!!!!! That was really to bad!! The PRIDE34 fights was pretty good. I want to hurry up and fight again in PRIDE!!! I want to fight Takimoto again!!!!!






試合終わってからさいたまアリナのよこでハマー社長さんときねん写真取りました。(^_-)☆

After the fights finished, me and the Hummer Syacho San took a picture outside the Saitama Arena.