夕方Golds Gymのトレーニング終わってからハマーカフェに行きました。

ハマーカフェで友達の送別会ありました。30人ぐらい来ました。


In the late afternoon after my training at Golds Gym I went to

Hummer Cafe for my friends fair well party. About 30 people came

to the party.












いろんな食べもの出ってました。すべておいしいかった。

車で行きましたから今日はずっとコラーとオレンジ飲んでました。(^_^)v


There was alot of different foods to eat. The food were all very

delicious. I drove my car to Hummer Cafe so I only drank

coke and orange juice.(^_^)v









お友達のダイスケです。田舎にかえちゃうからみんな送別会して

あげました。きっと喜んでました。o(^▽^)o

ダイスケお疲れ様でした。また東京来るのは楽しみにしています。(o^-')b


This is my friend Daisuke. He is leaving to go back to his hometown.

So we had a fair well party for him. I'am sure that he was very happy.o(^▽^)o Daisuke take care and I will be looking forward to seein you

again in Tokyo.(o^-')b