ただいま~~~ニコニコパー

I'm back~~~


昨日夜星遅い時間で無事に東京車戻りました。ガーンチョキ

I came back to Tokyo late last night safely.


山梨県、石和市とっても楽しいかったアップグッド!おやしらず 山登り走る人出来、温泉温泉も入った、

たくさん知り合い男の子女の子と会って、すきりしました。(*´Д`)=з

Yamanashi-ken, Isawa-Shi was very fun. I walk the mountains, went to the hot

springs, met alot of my friends, and just had alot of relaxing time.


途中で一日だけ雨雨ふりましたけどあっとはいいお天気晴れでした。わんわんチョキ

でもやっぱり山梨は夜星と朝はとっても寒い雪です。ショック!あせる

It rained only once. But the rest of the time it was a very nice day.

It was very cold in the evening and morning there in Yamanashi.


5日間はとっても早いかんじしましたけど楽しいかった。(*^-^)b

やっぱり楽しい事すると時間たつのはとっても早いね。。。べーっだ!あせる

The 5 days while I was there went by so fast. Like they say,

time goes by very fast when you are having fun.



石和にすいてずっと知り合いのすし屋フグ行きました。

知り合いのすし屋フグの名前が花田です。食べものが

とってもおいしいです。あっとで店初回します。

店はこのかんじです。。。。

When I first arrived I went to my friends sushi restaurant.

My friends sushi restaurant name is Hanada sushi. His

restaurant has so many delicious food. I will introduce

you to Hanada Sushi later. This is what his restaurant

looks like...




マスターが必ず私の大好きなすたこ出してくれてます。

Master always makes me my favorite dish.







山登り走る人は富士さん見ながらこのかんじでした。。。。

富士さん見えるかなはてなマーク とってもキレイでした。グッド!ショック!

While walking the mountains you can see Mt. Fuji.

It is very beautiful. Cane you see Mt. Fuji in the picture?





お月様知り合いとごはんラーメン食べに入ったり。ニコニコ いろんなナイフとフォーク店行きました。

全部の店おいしいかった。グッド!ウサギ

In the evening, I went out with my friends to different places for dinner.

All of the restaurants that we went to was delicious.


まずは私の大好きな焼肉屋。。。べーっだ!チョキ

First of all we went to my favorite Yakiniku restaurant.








そして居酒屋お酒も。。。。

おいしいそうでしょ。。。ハロウィンチョキ

Then we went to an Izakaya restaurant.

Looks delicious huh...





そして温泉温泉はこのかんじです。。。

ちょうとはだかで写真カメラとるのはずかしいからズボン入って来ました。べーっだ!あせる

Now for the hot springs...

I was too shy to take a picture naked so I slipped on my jeans.





温泉温泉終わってから温泉温泉のそとで富士さん見ながら

天ぷらうどんラーメンともつにこみ食べました。にひひチョキ

After taking hot bath there is a place right outside of the

hot springs and I ate some udon while viewing the Mt.Fuji.








東京の戻る日帰る前知り合いの店(花田お寿司屋)でお世話なったから

私のとくいのちゃんこなべつくて上げました。ラブラブ!チョキ

On the day for me to leave for Tokyo, I made my special sumo chanko

pot for my friends before I left.






こなかんじでした。(b^-゜) すごく楽しいかった。にひひあせる また石和行くのは

楽しみにしています。パーショック!パー

Well, those were my days in there. I had a great time. I can't wait to

go back to Isawa again.


さって。。。これからふつどり東京のトレーニング戻ります。ガーンあせる

Well... I must get ready to go back to my regular Tokyo training.