こんばんは!!星パー

Good evening!!


今日は2回の練習頑張りました。(^_^)v

I had a good 2 time training today.


朝はペタス道場柔道に行って練習頑張りました。

ペタス道場柔道でいきなりハードの練習でした。ガーンあせる

In the morning I went to Pettas Dojo for practice.

We had a very hard practice for the first day.





 こんなかんじです。べーっだ!あせる




ペタス道場柔道の練習のあっとちょうと中野ドン。キホーテビルによって

かいものしました。ニコニコチョキ

After my training at Pettas Dojo I went to Nakano Donkey Hotte

to do a little shopping.





 かいもの中。。。。(^_-)☆



そして夕方から中野Golds Gymまた行って今度はウエイトのトレーニング

しました。今日は足あしとフキンのトレイニングやりました。グッド!ガーンあせる

今日はJunk Sportsとドラマに出ているユマさんがジムに来ました。

ユマさんがとってもいい人です。すごくトレーニング頑張っています。(*^-^)b

Then in the late afternoon I went to Nakano Golds Gym to do some

weight training. I did my legs and some abs today.

Today a friend of mine Yuma San who is on a TV show called Junk Sports and

also does some TV Drama's was there. He is a very nice person. He

is training very hard at the gym.



 トレーニングのあっとユマさんとカメラ取らしてくれた。ニコニコチョキ




家に戻ってから今度はごはんナイフとフォーク食べながらK-1テレビ見ました。(*^-^)b

After coming home I watched the K-1 fights while eating my dinner.





あんデーよく頑張りました。ショック! 

Andy did really good.


Hayato選手はザンネンでした。むっ

To bad for Hayato Sensyu.


さてと、そろそろ寝るぐぅぐぅじゅんびしょう。。。

Well, I will get ready to go to bed now....


また明日ね。。。にひひパー

See you tomorrow...ヾ( ´ー`)