昨日もトレーニングのあっとROYAL HOSTに行って

知り合いと一生にごはん食べてました。私はその時

ステーキ食べました。Royal Hostのステーキなかなか

おいしいかった。(^_^)v


Yesterday after training I went to a family restaurant

called Royal Host with a friend of mine for dinner.

I had their steak. The steak dinner there was delicious.(^_^)v






ごはん食べ終わってから、知り合いと打ち合わせしました。(o^-')b 

その知り合いが私の新しいホームページ作ってくれています。p(^-^)q 

もうすぐ出来上がりそう。立ち上がるのよていは。。。2月10日から2月20日

の間です。(*^o^*) 決まったらまたお知らせします。(o^-')b


お楽しみに。。。。v(^-^)v


After eating dinner, me and my friend had a meeting about my new

homepage. My friend is making my new homepage for me. It will be

up soon. We plan on having my new homepage up and running sometime

between Feb.10th thru Feb.20th. When we decide the date I will let

you all know.


So look forward to my new homepage.v(^-^)v