夜中野Golds Gymのあっと家家に戻ってすぐちゃんこラーメンつくりはじまった。 今夜は嫁の友達の新年会ワインでした。私がみんなさんのためにちゃんこラーメン作りました。ガーンあせる 久しぶりちゃんこラーメンつくて楽しかった。o(^-^)o みんながおいしいと言ってくれた。(^_^)v 人数は、大体0人分作りました。 みんな喜んでくれました。グッド!にひひ


In the evening after coming home from Golds Gym, I fixed Chanko Nabe for dinner. Tonight my wife's friends came over to our house for there New Years dinner party. I fixed Chanko Nabe for them. It has been awhile since I fixed Chanko Nabe. They all said that it was very delicious and that they had a great time.


その時の写真カメラです。。。。。

Here are some pctures.....




鳥のちゃんこなべラーメン作りました。(≧▽≦) 鳥肉ナイフとフォークきってます!!(*^o^*)


I made chicken Chanko Nabe. Here I'am slicing the chicken meat.





二つのなべ作りました。ガーンチョキ 


I made two Chanko Nabe pots.




かわいいまおちゃんです。 初めてまおちゃん会った時、私の事すごくコワイ(x_x;)と言ってましたけど今は戦闘竜大好きです!!ドキドキv(^-^)vドキドキ

Here is cute Mao Chan. When we firts met, she was really scared of me. But now she really likes me and always want to play. She is sooo cute!




うちのわんわんハンクちゃんです!!!かわいいでしょう!!??


This is my cute dog HANK!!!




のごってる人がまだ飲んだり、話したりしています。ニコニコ 私は3階でPCやってます。べーっだ!


A few people are still here at my house drinking and talking. I'am on the 3rd floor on my computer.




まおちゃんは寝ています!!!(@ ̄ρ ̄@)zzzz きっと今日はとっても楽しかったと思います。 私の事夢☆彡見てるかな。。。????(⌒¬⌒*) かわいい!!!(*^ー^)ノ


Mao Chan is sleeping now!!! I'am sure that she had a great time. I think she is dreaming about me....???? Hahaha......