Ring
~2020~

You all in your feelings baby
All into meI'm one in a billion baby
Don't you agree
Obviously you know I'm aware of that 
I'm breakin' hearts like a heart attack
Got 'em right where the carats at
 

誰もがみんな私に夢中よ

100万人に1人の女
そう思うでしょ?
私だって分かっている
私のせいで みんな心臓発作に

男たちは私の手の中

 

 
Wrapped round my finger like a ring, ring, ring
They just like puppets on a string, string, string
I put it down they call me up
They doing way too much
So I just let it ring, rìng, ring
指輪のように身にまとう
男たちは操り人形
電話を切っても かけてくる
しつこいくらいに
だから鳴らしっばなしにしておくの
 

 
Yeah, I received your message
All 23
You know I'm Jordan with it
G.O.A.T.
Obviously you know I'm aware of that
I'm breakin' hearts like a heart attack
Got 'em right where the carats at
あなたからのメッセージ
全部23だった
マイケルジョーダンね
最高のプレイヤー
私だって分かっている
私のせいで みんな心臓発作に
男たちは私の手の中
 

 
Wrapped round my finger like a ring, ring, ring
They just like puppets on a string, string, string
I put it down they call me up
They doing way too much
So l just let it ring, ring, ring
指輪のように身にまとう
男たちは操り人形 
電話を切っても かけてくる
しつこいくらいに
だから鳴らしっぱなしにしておくの
 

 
Wrapped round my finger like a ring, ring, ring
They wanna give me everything thing, thing
I put it down they call me up
Oh no no no no no
指輪のように身にまとう
みんなが全てを私に捧げたがっている
電話を切ってもかけてくる
もう たくさんよ 
 

 
 

So l just let it ring, ring, ring

Circling me they just like satellites
Circling me all day and every night
Circling me l'm sure you sympathize
Oh la la la la la la la
Oh na na
だから鳴らしっぱなしにしておくの
衛星のように 私の周りを回っている
1日中 毎晩 私の周りを回っている
大変だって分かるでしょ?
Oh la la la la la la la
Oh na na
 

 
Wrapped round my finger like a ring, ring, ring
They just like puppets on a string, string, string
I put it down they call me upThey doing way too much
So I just let it ring, ring, ring
指輪のように身にまとう
男たちは操り人形
電話を切っても かけてくる
しつこいくらいに
だから鳴らしっぱなしにしておくの
 

 

Wrapped round my finger like a ring, ring, ring

They wanna give me everything thing, thing
I put it down they call me up
Oh no no no no no
So l just let it ring, ring, ring
指輪のように身にまとう
みんなが全てを私に捧げたがっている 電話を切っても かけてくる
もう たくさんよ
だから鳴らしっぱなしにしておくの