太郎さんの気象観測所! | たろうくん(清水太郎)のブログ

たろうくん(清水太郎)のブログ

八王子の夕焼けの里でniftyの「清水中世史研究所」(八王子地域の中世の郷土史)とYahooで「清水太郎の部屋」として詩を書いてます。

おはよう御座います。部屋の中の温度計が12・5℃でした?えっ其れならと思い外の気温をウェザープロで、測りました。凄い寒さですよ!何と(@^▽^@)-7℃です。本棚にある引っ越した時の此れだけは、棄てられない本の一部を撮しました。やはり部屋の中でも-7℃です(*^▽^*)今季最低記録かなぁ?超す前に持っていた本は、800冊ほど有りました。

Good morning. Were the temperature gauge in the room 12.5 ℃? I measured the temperature outside unexpectedly with weather pro. It's terrible cold! How (@ ^ ▽ ^ @) - 7 ℃. Only when I moved in a bookshelf I took a part of a book that I can not abandon. After all it is -7 ℃ even in the room (* ^ ▽ ^ *) I wonder if it is the lowest record this season? There were about 800 books I had before I exceeded it.

{49D33BA0-213A-46F5-A1E8-A919E0405FA2}