こんにちは🔥

今回はCall Me KarizmaDELINQUENTSです


過激な文が含まれておりますので見るときには注意してくださいね!



————————————————————


Woah, woah


- trol, - trol


Roll, roll


Fuck


[Verse 1]

I am not a fan of the man, I am Peter Pan

俺はコイツの虜じゃなくて夢を与える方なんだよ


Swinging hands, tryna be a voice, I'm the people's champ

手を振って声を出せ 俺様のお通りだ


We are not the same, you are just a name, I am off the chain

俺らは同じじゃないしお前はただ名前がついてるだけだろ 俺は気が狂ってんだよ


I don't talk to lames, why we talking then?

ダサい奴らとは話さないのになんで俺らは話してんだ?


[Pre-Chorus]

Imma

やれよ


Jump, jump, jump, jump

飛びはねろ


I'm tryna tear this place

ここをぶっ壊したい


Up, up, up, up

来いよ


I think we've all had enough 

もういいだろ?


- nough, - nough, - nough


You gotta fight for what you

お前は自分のために戦えよ


Love, love, love, love


Love? Fuck

愛?クソがよ


[Chorus]

Woah, woah

I'm tryna fucking lose control, - trol

マジで加減がわからなくなりそう


I'm just a youngin' on a roll, roll

俺はただ荒れるほどに若いだけなんだよ


Oh, in cause you didn't know

あ、まだ知らないと思うけど


I'm a role model for delinquents

俺は不良の見本なんだよ


Woah, woah


I'm tryna fucking lose control, - trol

マジで加減できなくなりそう


I'm just a youngin' on a roll, roll

俺はただ若いんだよ


Oh, in cause you didn't know

あ、知らないと思うけど


I'm a role model for delinquents

俺は不良の見本になってるから


[Verse 2]

I am not okay with the current state

今のままで良いわけないだろ


Every word they say is up for debate

あいつらが言う言葉は揉める原因になるんだよ


Causing certain pain

苦痛を味わいたいのか?


And I hate when these people say

俺はあいつらが言うことが嫌いだし


They will keep us safe

危ないことはさせないようにしてくる


'cause we ain't, we're going insane

だけど俺らは従わない 狂っちまってるからな


And it is time to rage

今こそ怒りの時


[Pre-Chorus]

Fuckin'

狂いまくれ


Jump, jump, jump, jump


I'm tryna tear this place

この場所を壊したいんだよ


Up, up, up, up


I think we've all had enough

もういいだろ?


- nough, - nough, - nough


You gotta fight for what you

自分の愛のために戦えよ


Love, love, love, love


Love? Fuck

愛?クソが


[Chorus]

Woah, woah

I'm tryna fucking lose control, - trol

マジで加減がわからなくなりそう


I'm just a youngin' on a roll, roll

俺はただ荒れるほどに若いだけなんだよ


Oh, in cause you didn't know

あ、まだ知らないと思うけど


I'm a role model for delinquents

俺は不良の見本なんだよ


Woah, woah


I'm tryna fucking lose control, - trol

マジで加減できなくなりそう


I'm just a youngin' on a roll, roll

俺はただ若いんだよ


Oh, in cause you didn't know

あ、知らないと思うけど


I'm a role model for delinquents

俺は不良の見本になってるから


Bridge

I got the lighter, you got the gas

ライターを手に入れてお前はガソリンを手に入れた


Let's make a fire, let's do it fast

火を起こせ早くやろう


Flames going higher, let's just sit back

炎を高く上げて ただ眺めよう


And watch as the kinks turn to ash, again

アレが灰に変わるのを見るんだよ、本気だぜ


I got the lighter, you got the gas

ライターを手に入れてお前はガソリンを手にした


Let's make a fire, let's do it fast

火を起こせ早くやろう


Flames going higher, let's just sit back

炎を高く上げて ただくつろごうぜ


Watch as the kinks turn to ash

クソみたいな奴らが灰に変わるのを見ようぜ


[Chorus]

Woah, woah


I'm tryna fucking lose control, - trol

マジで加減がわからなくなりそう


I'm just a youngin' on a roll, roll

俺はただ荒れるほどに若いだけなんだよ


Oh, in cause you didn't know

あ、まだ知らないと思うけど


I'm a role model for delinquents

俺は不良の見本なんだよ


Woah, woah


I'm tryna fucking lose control, - trol

マジで加減できなくなりそう


I'm just a youngin' on a roll, roll

俺はただ若いんだよ


Oh, in cause you didn't know

あ、知らないと思うけど


I'm a role model for delinquents

俺は不良の見本になってるから


————————————————————



Call Me Karizmaは若い不良の集団!俺らは悪だ!って感じの曲が他にも多くて聴いててとても楽しくなります笑

ではまた✨


————————————————————


⚠️私の和訳は直訳ではなく、歌の全体的な流れや歌の主人公の気持ちになって意訳で和訳しております。

そして曲の歌詞というのは人によって捉え方が大きく変わります。

なので元の英語の歌詞が間違っていること以外は指摘のほうは無しでお願い致します🙇‍♂️


⚠️また、YouTube等の動画での使用、引用、和訳のコピー、その他の転載はお控えください。