Adele - Easy On Me

 

There ain't no gold in this river

この川の中には金なんてない

That I've been washing my hands in forever

そこでは、ずっと手を洗ってきた

I know there is hope in these waters

この流れる水の中に希望はあるはずだ

But I can't bring myself to swim when I am drowing

しかしこの流れに乗って泳ぐ気にはなれない

In this silence, baby

この静寂の中から抜け出せないとき

Let me in

私を入れて

 

Go easy on me, baby

大目に見てよ

I was still a child

私はまだ子供だった

Didn't get the chance to 

機会はなかった

Feel the world around me

私の周りに広がる世界を感じるような

I had no time to choose

選ぶ時間もなかった

What I chose to do

どうしたいかを

So go easy on me

だから大目に見て

 

There ain't no room for things to change

物事を変える余地なんてなかった

When we are both so deeply stuck in our ways

私たちお互いがそれぞれのやり方から抜け出せないとき

You can't deny how hard I have tried

私がどれだけ変えようと努力したか、否定なんてできない

I changed who I was to put you both first

あなたたちを優先するために私はありのままの私をも変えた

But now I give up

今ではあきらめてしまったけど

 

Go easy on me, baby

大目に見てよ

I was still a child

私はまだ子供だった

Didn't get the chance to

機会はなかった

Feel the world around me

私の周りに広がる世界を感じるような

Had no time to choose

選ぶ時間もなかった

What I chose to do

どうしたいかを

So go easy on me

だから大目に見て

 

I had good intentions

私にはしたいこともちゃんとあったし

And the highest hopes

高い望みもあった

But I know right now

けど今は分かる

It probably doesn't even show

それはきっと確かですらないということを

 

Go easy on me, baby

大目に見てよ

I was still a child

私はまだ子供だった

I didn't get the chance to

機会はなかった

Feel the world around me

私の周りに広がる世界を感じるような

I had no time to choose

選ぶ時間もなかった

What I chose to do

どうしたいかを

So go easy on me

だから大目に見て