sup it’s sakura !! How are you guys doing? sorry i haven’t wrote a blog in a long time. i’ve been very busy lately. you will find out at the end of the blog why. 

サップ!SaKuRa🌸です。みんな元気でしたか?ずっと長いじかんブログを書けないでしたごめんなさい。ずっと忙しいでした。🙇‍♀️

なぜ忙しいだったはブログに書いてます。


summer vacation started and i went to ishigaki with a friend. it was so much fun we went to the beach, saw monkeys, and ate a lot of Yaeyama soba! soba is my favorite food! I took a lot of pictures in Ishigaki island. it was so beautiful there wish i could’ve stayed longer. 

私の学校はアメリカンスクールなのでもう夏休み始まったです。

友達と石垣島に遊びに行ってました。

ビーチと小さいサルを見て、いっぱいヤエヤマそば食べました。そばは私の大好きの食べ物です。写真もいっぱいとりました。とってもきれいな島でもっと泊まりたかったです。


when i came back from ishigaki i had to start packing because i’m leaving japan and moving to the states cause my dad’s job. 

石垣島から帰ってきたら、毎日ひっこしのじゅんびがはじまりました。

ナゼかは、日本🇯🇵を去りアメリカ🇱🇷にひっこすからです。お父さんのお仕事は一人で行くだったけど、私もいしょに行く事にしました。


It was a really hard decision for me but I chose to leave stardust and go to high school in the states to learn some more education in what I am interested for. 

とても決めるのはむずかしいでした。いっぱい考えたです。だけどスターダストをやめてアメリカの高校に進学してもっと私が勉強したいこと習いに行きます。


I had a great experience at stardust.

When I saw you guys for first time, I was a cameraman assistant at the chura festival.  

I was so nervous 😂

I did sing a song in front of manny ppl.  I was so nervous again😅

I went and help some stuff for a Japanese idol group for a stardust event...

Sadly I got sick and couldn’t attend fashion show at my last event of chura festival.  

All the memories are my treasure 😊

スターダストではいっぱい初めての事しました。初めてみんなと会った時は、私のおねがいでちゅらフェスでカメラマンのアシスタントさせてもらいました。📸じょうずにみんなの写真とれるかしんぱいでした。

その次は産まれて初めてたくさんの人の前で歌を歌いました。🎤とてもきんちょしたです。

みんながよろこんでくれるくらい、ちゅらりんの女の子たちみたいにじょうずに歌えなかったですけどがんばりました。

そしてスターダストのグループシンガーのコンサートイベントで紙を配るお手伝いもしました。🎟オーディションの時も少しお手伝いして勉強のためにインタビューをちょっと見せてもらいました。

最後のイベントになる予定だったファッションショーは病気になって出れませんでした。ごめんなさい😢

全部の思い出は私のたからものです❤️





Big thanks for Stardust staff and Choco being there for me every time and making me laugh all the time.

I love you guys so much. 

Also thank you for girls of the okinawa branch of stardust.

I hope you guys dreams will come true soon and I could see you guys on TV when I visit to Japan 😊

スターダストのスタッフのみなさん。チョコ🐶いつもやさしくしてくれて、いつもそばにいてくれて、いつも笑わせてくれて本当にありがとうございました。スタッフもチョコも大好きです❤️

そしてスターダスト沖縄営業所の女の子の皆さん。みんなのゆめがいつかちかい時に叶いますように。そして私が日本に来た時テレビでみんなのことを見れますように❤️

 

Well I’ll still try to become a model in the states.

If you see me somewhere, please support me again 😊

私はまだモデルもアメリカでトライします。

もし、どこかで私を見れる時があったらまたサポートして下さい!よろしくおねがいします😊




i will miss you all and japan so much i will come and visit in Tokyo and okinawa during every  long vacation of my school.  If you guys see me somewhere, please don’t hesitate and say hi to me cause I really want Japanese friends more cause everyone is nice😊Thank you so much for reading my blogs and being my fans I love you all so much ! 

みんなと日本が恋しくなります。

でも高校の長い休みの時は、東京か沖縄にいるので、もし私を見たら恥ずかしく無いで「Hi」と言ってね。日本のお友達いっぱい欲しいです。みんなやさしいですから。

私のブログを読んでありがとうございました。ライクとコメントいつもありがとうございました。私のファンになってくれて本当にありがとうございました❤️


I will continue to post my American life pics on my Instagram, so see you guys there 😊

私のインスタグラムにはアメリカでも写真ずっとアップします。なのでそこで会いましょう😆







I love you all and thank you so much for everything ❤️

I hope see you everyone one day at somewhere 😊

みんなみんな大好きです❤️いっぱいいっぱいありがとう💕いつかどこかでみんなとまた会えますように😊


Love SaKuRa

愛を込めて SaKuRa🌸