{FC78C1F8-9DA3-491A-A3EF-53918AD160E9}


Happy late New Year! 

For New Years I went to Ishigaki island 🌴 

It was very beautiful. I went to a big park and also saw the little monkeys 🐒 they are so cute 😂.  Ocean was beautiful too.

おそくなるました。あけましておめでとう。みんな元気でしたか?わたしは元気です。おしょがつにいしがきじまにあそびに行きました。うみもきれいで、かわいいおおきな公園であそんでサル🐒も見に行きました。とてもきれいな島でした。


{E60B9A41-B827-49DF-97A9-BA07AF50DF03}


Sorry for posting late this month has been busy with exam testings. I’ve been studying for the tests and got a good grade yay! 

ブログおそくなってすみませんでした 🙇‍♀️。ちゅうかんテストでした。たいへんだったけどいいてんすうとれました!😁


February 10th I cut my hair Shoulder length. I was so nervous but it turned out looking good 👌🏼. 

2月10日にかみをきりました。むねまであったロングのヘアをかたのながさに切りました。にあうかちょっときんちょうしましたがとてもきにいってます。👌🏼


{EA1C1585-04F9-438F-8F51-8FFFD71EA305}


2/11/18 I went to see the cherry blossoms with my mom. It was very beautiful 😍. While we were there we tried sakura ice cream. It was so yummy 😋 there were also Sakura muffins. I had so much fun. 

2月11日お母さんといしょうに桜をみに行きました。とてもきれいでした。桜のアイス🌸🍨たべました。おいしかったです。私の名前の桜はとてもかわいかったです。


{4E171AD5-DFE8-4300-8744-0DE32DDC0E24}


Valentine’s Day is coming up next week ❤️

Are u guys having a plan for it? 

In America, boys give a bunch of flowers and chocolates for girls and NO white day is exist but I learned that in Japan ,girls give chocolate to boys and there have a white day in March😳

I’m surprised that it’s totally opposite how to celebrate for the day😳

I will celebrate American style for my valentines day so I’ll be wait for someone give to me chocolate 😂 probably my dad will buy for me as every past year 💐🍫

Well I hope everyone will have a happy warm Valentine’s Day😘❤️

バレンタインデーがきますね。みんなは何かプランありますか?

アメリカは男の子が花束とチョコレートを女の子にわたして好きと言う日です。そしてホワイトデーは無いです。日本は女の子が男の子にチョコレートあげて好きと言うんだとお母さんから聞いてビックリしました。

わたしはアメリカ式でやるのでだれかチョコレートくれるのまちます😂 毎年お父さんが花束とチョコレートくれます💐🍫

みんなが楽しい良いバレンタインデーになりますように❤️


{279EEA31-FD6B-48F9-842F-2449775D13A0}


My winter fashion pic 🤟
{244865DA-FA7F-413D-A841-8B935638CF3F}


Oh thank you so much for liking and comments for my blog 💕

I think It’s really cool that people who live very far from Okinawa know me and wrote comments for me 😊

I wish I can meet you guys who gives me comments for me one day 😊

いつもブログにライクとコメントありがとうございます。コメントいつもたのしみに読んでます。とおくに住んでるしらない人がわたしのブログ読んでコメント書いてくれてすごいな~ってうれしです。スゴイよね😆いつかみんなに会えると良いな😊


Thank you for reading and have a great day 😆 XOXO 😘 

今日も読んでありがとう。みなさん良い1日を😘


Love 桜🌸