ハイ〜!


ステフィー  が笑顔にしに来たよ!



ね、してっいる?6月30日はセーラームーン 、月野うさぎちゃんの誕生日だった!



私からうさぎちゃんへのプレゼントはこのビデオになりました!私のアニソンカバーのコスプレMVです!ぜひ見てくださいね!



実はこの週間はなんかミュージクウィークになった。


インスタでギター弾きながら、メリーゴーランドの英語バージョンを歌ってみました!



そして!まだ発表できないの音楽の仕事がやっと続けた。ドキドキがたまらない。楽しみにしてくれたら嬉しいです。


そしてそして!今週の週末はSCKのステージのために気仙沼に行く予定です!!

SCK FAMILY 早く会いたい!


今週も楽しんで頑張りましょう!


んでまずね!

ステフィー  


英語

English


Hi!


Steffi here to make you smile!


Hey did you know 6/30 is Sailor Moon’s - Tsukino Usagi’s - Birthday?


To celebrate, I finally released the Music Video for my cover of Moonlight Densetsu!!!  I hope you’ll enjoy it!



Actually, this week really turned into a Music Week. 


I posted a video on Instagram of the English Version of Merry-Go-Round ft. me playing guitar. 



Then! I made a lot of progress on music projects that I can’t quite announce yet. I’m so excited. I really hope you’ll look forward to them.


And on top of all that!!!  This weekend I’m going to Kesennuma to perform with SCK!

I can’t wait to see you, SCK FAMILY!


Let’s do our best and have maximum fun this week too!


See you!

Steffi