ハイ〜!


ステフィー  が笑顔にしに来たよ!




ステフィー  はアイドルが好きなアイドルだと知ってた?


です!


だから今週は推し活いっぱい!


最初は、横浜の莉佳子の卒業ライブ!



気仙沼のライブで莉佳子が言った言葉のレコーディングが聞こえました。大好きな気仙沼のビデオを見ながら、莉佳子の話を聞いて、泣いているまでに感動しました。どんな時でも、一人じゃないというメッセージが届けられました。そのメッセージは永遠に大切にします。


莉佳子!卒業おめでとう!


それから、宮崎に行った!空港でこのめっちゃ可愛いいめっちゃデカイ子に出会った!





一番好きなポケモンじゃなくても、ライフサイズで見えることができて嬉しくて仕方がなかった。子供のようになっちゃった。ピョンピョンするまでにワクワクだった。私、やっぱりビッグベイビーかもね。笑笑


それからは、ADEN のラストデーインジャパン!その日に初めての推しめしをやってみました!(初めてのパッタイも!)



これはメルクマールマルマールのハイディです!私みたいに、アメリカから来て日本でアイドル活動をやっている子なので私の推しになることは当然です!^_^







最後に、大好きな神社に行った。セーラーマーズのグッズも飾っててよかった。好きなところがわかってくれたみたいに。^_^


今週もワクワクな感じで忙しくなりそう!なので!これを聴いて、元気と笑顔と勇気とパワーが届けますように!



楽しんで頑張りましょう!


んでまずね〜!

ステフィー  


英語

ENGLISH


Hi!


Steffi here to make you smile!


Did you know I’m an idol who likes idols?


Well this week, I did a lot of oshikatsu and I’m here to share!


First!  I went to Rikako’s Graduation Concert in Yokohama!!!!



They played a recording from a speech she gave during one of the lives they did in Kesennuma over some beautiful video of Rikako in this town that I have come to love. I cried so much. She reminded me that no matter what, we are not alone.  That message will forever be really important to me. 


Rikako!  Congratulations on your graduation! 


Then I went to Miyazaki for the first time and met this giant little guy in the airport!!





He’s not my absolute favorite Pokémon but seeing him life size had me jumping up and down, I was so excited. It may or may not make perfect sense that I’ve got the nickname “big baby.” 😉😉😉


Then since it was my friend Aden’s last day in Japan recently, I got to have my first ever Oshi Meshi!! (And my first time eating Pad Thai. It was so good!)



This is Heidi from Merkmal Mermal! She’s from America and performing in an idol group in Japan like me so of course she’s my favorite member. ^_^







Finally, I went to one of my favorite shrines in Japan. I was so happy they had so many cute Sailor Mars goods there. ^_^ I felt totally seen. 


This week is going to be super exciting and busy too so please listen to this to get the hype going!


See you!

Steffi