ハイ〜!


ステフィー  が笑顔にしに来たよ!



ハッピー6月!!!

もうたくさんの夏の思い出が作ったは!


まずADEN の 日本の LAST LIVE!!!!

初めてに会った海外アイドルたちのステージはすごく楽しかった!そして5人でコラボができてよかったです!

私の東京のソロ活動は全部Aden のおかげですから、Aden がアメリカに帰るなんて寂しいですけど、最後にこんなにステキな国際的なライブができて嬉しかったです。

だから、これだけを言います。

またね、Aden! 

いつもありがとう!


それから青SHUN学園のSHUNさんのライブを見に行きました!


青SHUN学園に加えて、SHUN さんは私の好きな海外アイドルユニット、Non Sweet の曲をプロデュースしていますからすごく憧れていました。Shun さんのパワフル歌声と元気なステージプレゼンスを自分の目で見ることができて嬉しかったです!元気と笑顔たくさんもらいました!

ありがとうございました、SHUN さん!



後は6月には、セーラームーンの月野うさぎちゃんの誕生日があるから、私のムーンライト伝説のカバー曲が皆さんの祝いに役に立つことができたら嬉しいです!





今週も楽しんで頑張りましょう!


んでまずね!

ステフィー  


英語

ENGLISH


Hi!


Steffi here to make you smile!




Happy June!

The month just started but so much has happened already!


First! Aden’s Last Live in Japan

It was so much fun to meet other overseas idols for the first time and share the stage with them. Our 5 Man Collab was so wild, I loved every second.

Every solo performance I’ve had in Tokyo has been entirely thanks to Aden. I’m going to miss them so much when they go back to America, but I’m really glad we were able to give them a proper send off with this last live. 

So, I’ll only say:

See you later, Aden!

Thanks for everything!



Then I got to go see SHUN of SeiSHUN Gakuen perform live!!!!


In addition to SeiSHUN Gakuen, SHUN also produces the music for Non Sweet, one of my favorite overseas idol groups, so I was totally over the moon to finally meet him. His live vocals are really powerful and he has this awesome energy, I really enjoyed the show. I couldn’t stop smiling the whole way home. 

Thank you, SHUN!





And finally! June, means Sailor Moon, Tsukino Usagi’s birthday! So I hope my cover of Moonlight Densetsu can help us all celebrate!




Let’s do our best and have maximum fun this week too!


See you!

Steffi