ハイ〜!

ステフィー  が笑顔にしに来たよ!


ゴールデンウィークお疲れ様でした!もう、一週間前にってどういうこと!?時間が早いね!





でもその週末で作った思い出は永遠に私の宝物になりました。





言葉が足りない時に、この気持ちが届けたら...


SCK FAMILY 大好き。

I love my SCK FAMILY. 



そして、

おかえり りかこ!

マイヒーロー



東京に戻ったら、英語で、”Hit the ground running” って言いたい。「走り出した」くらいな意味かな?


私の初めてのLED スクリーンのステージで、ちょっとパンク系なステフィー  にしました。なんと楽しかった!



気仙沼に戻った前の東京ステージに比べたら、プリンセスステフィー  でした。(半分ステフィー  手作りの衣装だよ!)


全然違う姿でも、どっちも好き!

皆さんなら、どっちが好きですか?


今度はどんなステフィー  になるのかな?楽しみ ^_^


あ!そして5月10日はメイドの日だから、私のスイーツテーマの曲「スイートドリームレシピ」を聴いてくださいね!



今週も楽しんで頑張りましょう!


んでまずね!

ステフィー  


Twitter:

@steffairyflying


SCK GIRLS Instagram:

@sckgirls_official


個人Instagram:

@steffairy_flying


英語

ENGLISH


Hi!

Steffi here to make you smile!


I can’t believe Golden Week was already over a week ago!!  Time truly does fly. 


I’m going to treasure the memories I made that weekend for the rest of my life. 


When I don’t have the words I’m glad I can at least always say this:


I love my SCK FAMILY. 


And of course,

Welcome Home, Rikako. 

My hero. 


Then when I got back to Tokyo, I hit the ground running. 


I performed in front of my first LED screen and decided to go a little punk rock with it. It was unexpectedly absolutely amazing. 


Compare that to the Princess Steffi I was at my pre Golden Week Tokyo Show. (Half of this costume was handmade by yours truly!)


It was a completely different look but I honestly love both versions of me. 


How about you guys?


I wonder what kind of me I’ll be next time?


Oh!! And 5/10 was Maid Day in Japan!! In honor of the occasion, I hope you’ll enjoy my sweets themed original song “Sweet Dream Recipe!”




Let’s do our best and have maximum fun this week too!


See you!

Steffi