ハイ〜!

ステフィー  が笑顔にしに来たよ!





2月はもう終わったの?ホワイトデーもすぎた??時が経つのは早いね!

2月は楽しい感じで忙しかった。先月の総括をするね!


22日はステフィー  の誕生日でした!

128日は東京でのソロバースデーライブができました。他の出演者もお客さんもスタッフの皆さんもすごく優しかった!そしてSCK FAMILY の方も東京で会えてすごくすごく嬉しかった。感謝しているよ!




それから、217日、気仙沼で大好きなSCK FAMILY と祝いすることができました!来てくれた皆さんも生配信見てくれた皆さんもありがとうございました!プレゼントもたくさんいただいてありがとうございました!今年の目標は、やり始まったことを最後までやり切ります!頑張っていることを早く皆さんに見せたい!




例えば、「フォーカス」!!誕生日にやっとリリースしました!聴いてくれて本当にありがとうございます!MVも作中ですからもう少し待っててね!




後は!

22日はツインテールの日だから、ツインテールステフィー  の写真をアップします!



それから、218日の仙台ライブは楽しかった!Iアイドルアリーナ、ありがとうございました!



2月は私の誕生月だけじゃなくて、バレンタインデーの月もあったよね!愛とチョコレートの日があるなんて嬉しい〜!(研修生たちからもらったスイーツはかわいかった!)この前もこの話をしたかもしれないけど、私にとって、「愛」や「好き」は恋愛という意味だけじゃないんだよ。家族が大好き。友達も大好き。セーラームーンもディズニーも大好き。SCK メンバーもSCK研修生も、SCKスタッフも、そしてSCK FAMILYも大好き。私を応援してくれた人たちが大好き。そして私が応援する人たちも大好き。この人たちは私にとって、輝いている道標。皆さんからいつも元気と笑顔と勇気と力と希望と感謝をもらっているよ。もっと頑張れるためのインスピレーション。それも大好き。


そんな愛についての曲を作ろうかな!


SCK FAMILY 大好きだよ!


遅いけど

ハッピーホワイトデー!


ステフィー  


♡♡♡

英語


Hi! Steffi here to make you smile!


Oh my gosh February is finished and it’s already past White Day!  Time really flies. 

February was such a busy month!  Here’s a recap!


My birthday was February 2nd!!!!

I got to have one solo birthday live in Tokyo on 1/28 and everyone was so kind. I even got to see a member of our SCK FAMILY in Tokyo!! I’m super grateful. 

Then I got to celebrate with my beloved SCK FAMILY in Kesennuma on 2/17!!  Thank you to everyone who came, thank you to everyone who watched the livestream, and thank for all the gifts. This year, I will finish the projects I start. I can’t wait to finally show everyone what I’ve been working on!


Like “FOCUS!” I finally released it on my birthday too!!  Thank you so much to everyone for listening to it. It truly means the world to me. A Music Video is in the works too! Hope you’ll look forward to it!


2/2 is also Twin Tail Day in Japan so here’s some pics of Twin Tail Steffi!!


Then we had so much fun in Sendai on 2/18!!  Thank you Idol Arena!


And of course, February is not just the month of my birthday, it’s also Valentine’s Day!!!  I love that it’s a day of love and chocolate. (The sweets from our trainee members were so cute!) I might have talked about this before, but for me, “love” doesn’t just mean romantic love. I love my family, I love my friends, I love Sailor Moon and Disney. I love the other members of SCK, I love the SCK trainee members, I love SCK staff, I love our SCK FAMILY. I love everyone who has ever supported me and I love everyone who I support. You are all guiding lights in my life. Sources of strength and hope and gratitude. You inspire me to always keep fighting. And I love that.


Maybe I’ll write a song about that kind of love. 


I love you, SCK FAMILY!


(I’m A little late but!)

Happy White Day!


Steffi