ハイ~!

 

ステフィ―が笑顔にしに来たよ!

 

 

週末のライブはすごくすごくすごくかっこよかった!!!マルホンまきあーとテラスははチョー大きいステージでした。見ると、ステフィ―のアメリカン演劇時代を思い出しました。

 

ペンライトを持ってきた皆さんありがとうございます!会場が光の海になって、とてもステキでした!それは皆さんのおかげで、そしてスタッフさんのおかげです。本当に感謝しています。そのステキな景色を見せてくれてありがとうございました!

 

 

そして私たちSCK GIRLSはステキなアイドルグループと同じステージに立ってて嬉しかったです!私ももっともっと頑張りたくなりました!皆さんと同じように輝きたい!

パフォーマンスを見て、いろいろ勉強になりました。全員は可愛いくて、すごいパワーを持つと思いました。

 

萌江さんのほやのマーチが可愛いかったです。

UtaGe!さん、パラディークさん、と群青の世界さんの衣装はとてもきれいでした!

残念ながら、B.O.L.T.さんはあまり見えなかったけど、ポスターはかっこよくて気になりました!

Pimm'sさんはすごいパワフルでした。衣装も好き!

いぎなり東北産さんもすごかったです!かれんが私たちのことを見た!!!ステージからSCKポーズを送ってくれた。泣きそうぐらいに嬉しかったです。かれんの元気は可愛くて、笑顔もすごかった。歌声も聞いて、感動しました。かれんは本当に輝いているね!そして!いぎなり東北産の羽加さんのファンになっちゃった。羽加さんはクールとキレイな~と思いました。

 

ライブが終わってから、石巻のレストランにとても美味しい料理をいただきました!おすすめです!

ごちそうさまでした!

 

 

皆さんもし、ライブを見えなかったら、私たちのYouTubeチャンネル、「SCK TUBE」に動画をアップしました!ぜひチェックしてくださいね!

 

最後!今週の週末に予定ある?気仙沼にイベントがあるよ!SCK GIRLSのステージは16:30です!土曜日5月28日。あそこで会えたら嬉しいです!詳しくはSCK GIRLSのツイッターとラインに書いております!

 

んでまずね~

ステフィー

<3

 

 

英語

English

 

 

Hi!

 

Steffi here to make you smile!

 

This weekend's live was so so so cool!  The Maruhon MakiArt Terrace stage was huge!  It reminded me of theatre.

 

Thank you to everyone who brought penlights!  It's so cool when the theatre becomes a sea of light, both thanks to the lights from the audience and the lights from the tech crew.  I'm so grateful that I was able to see it.  

 

I'm also really grateful SCK GIRLS were able to perform with so many amazing idol groups!  They made me want to do my very best too.  I want to shine as much as they do.  I learned a lot watching their performances.  Everyone was so cute and had such awesome energy.  

Moe’s Hoya no March (ほやのマーチ) was so cute!

UtaGe!, Paradique, and Gunjou no Sekai had really cute costumes.

I sadly didn't get to see B.O.L.T. but I love their poster.

Pimm's was so powerful!  I really liked their costumes too.

Iginari Tohoku San was also amazing!!  Karen noticed us!!!  She did the SCK Pose on stage!  I almost cried I was so happy.  Karen's energy was so cute and her smile was amazing.  I was really moved by her singing too.  She truly sparkles on stage.  I also became Waka's fan.  I thought she was really cool and beautiful on stage.

 

Then we got really really great food at a really amazing restaurant in Ishinomaki.  I highly recommend it!  I'm so grateful! 

 

If you missed the show, there's a video on SCK TUBE!!!  Please check it out!

 

Are you free this weekend?!  There's a cool event in Kesennuma.  SCK GIRLS will be on stage at 16:30 on Saturday, May 28th!  Hope to see you there!  Please check SCK Twitter and Line for more details!

 

See you!

Steffi

<3