ハイ~!

 

ステフィ―が来たよ!

 

ね、見た?! 5月21日にイベント!!!待ちきれない! チェックしてくれると嬉しいです!よろしくね!

 

image

 

月曜日のレッスンもすごく楽しかった!元気いっぱい!精一杯頑張ります!

 

皆さん週末楽しかった?どう過ごしましたか?

 

私は登米市に花見をした! 平筒沼ふれあい公園まで花を見ながら歩きました。天気はちょっと寒くてくもり。でも桜はきれいでした。良い日になりました。

 

次の日、あんば山の桜を見に行きました。そこからの景色はとてもステキです。海も町も大好き。

 

そして!4月17日、日曜日はイースターでした!!!!! イースターエッグハントはできなかったけど、最近ピーナツバターチョコレートエッグを作るのが好きです!皆さんはチョコレートとピーナツバター好きですか?

 

 

んでまずね~

ステフィ―

<3

 

英語

ENGLISH

 

Hi!

 

Steffi here!

 

Did you see?!?  We have an event on May 21st!  I'm so unbelievably excited!  I'm going to work so hard until then.

 

Our lesson on Monday got me really inspired too.

 

I hope you had a nice weekend!  What did you do?

 

I went to Tome to see cherry blossoms.  I hiked to Byodonuma Fureai Park (平筒沼ふれあい公園) on the Olle Trail.  The weather was a little cold and cloudy, but the cherry blossoms were so beautiful.  I had a wonderful day.

 

I went to see the cherry blossoms on Mt. Anba the next day.  The view of the city and the ocean is so beautiful.

 

Also! Sunday, April 17th was Easter!  I couldn't have an Easter Egg Hunt, but I like making Peanut Butter and Chocolate Eggs.  Do you like chocolate and peanut butter?

 

See you!

Steffi

<3