ハイ~!

 

ステフィーが来たよ!

 

ハッピー3月!!!

 

昨日久しぶりにSCKレッスンできました!みなに会えてよかった!そしてバレンタイン月の最後の日に、やっとバレンタインチョコレートをわたしました。嬉しかったです!

 

 

あ!バレンタインと3月っていえばホワイトデーじゃないですか? アメリカにはホワイトデーがないけど、バレンタインデーの感謝を表す日があるとすごくステキなナイスアイディアだと思います。

 

今週のひな祭りも楽しみにしています。人形さんとてもきれいですね!可愛いピンク、白、緑のスイーツも好き。だから、アットホームおうちカフェティーパーティーをしました!ドレスアップして可愛いティーサンドなど作ってみました。

 

 

春は楽しい季節になりそう!

 

んでまずね~

ステフィ―

<3

 

(2022年2月22日の22:22の写真を撮りました!)

 

英語

English

 

Hi!

 

Steffi here!

 

Happy March!

 

We had our first lesson in forever yesterday!!  It was so good to see everyone.  I was finally able to give Valentine's Day Chocolates on the last day of Valentine's Month.  I'm glad everyone was able to enjoy them.

 

White Day is in March, isn't it!  We don't have White Day in America.  I think its nice to have a special day to say thank you for Valentine's Day presents.

 

I'm looking forward to Hinamatsuri this week!  The dolls are so beautiful.  I love all the cute pink, green, and white sweets too.  It made me want to have an At Home Ouchi Cafe Tea Party, so I dressed up and made some tea party food.

 

Spring is going to be so much fun!

 

See you!

Steffi

<3

 

(Oh!  I got a picture on 02/22/2022 at 22:22)