ハイ~!

 

ステフィーが来たよ!

 

ライブがたくさんできてよかったです!

 

土曜日はReGenerationライブでした!

天気すごくきれいでした。

 

それから日曜日に Kesen Rock Freaks で久しぶりにライブハウスのステージに立ちました!

ライブハウスの光がとてもステキでした。

 

そして土曜日も日曜日もShuN-R@n GIRLS と Arrow Heart と 音之雫 と LAWBLOW と一緒に出演しました!

他のアーテイストさんとアイドルグループと一緒にライブするのが本当に楽しかった。皆から元気いっぱいもらった。

全員可愛くて美して優しくて笑顔もきれいで声もパワーフルだし ♥♥♥ ^_^ ^_^ 

また一緒にライブやりたいです!早くできるといいね。その日まで応援しています!

 

そして今日も荒磯まつりでライブできました!!!

三人だけですごく緊張した。 なんか初めてみたいに、みさきがよく歌っているところ私が代わりにカバーしました。緊張しても、うまく歌えたかな!

ステージが終わってから、ネバーランドの店のおばん焼きゲット!久しぶりのおばん焼き最高でした!そう思っている。久しぶりの食べ物の味は一番美味しいですよ!

 

こんなに忙しい週間も久しぶりですね!でも、またSCKとライブができたから嬉しいです! そして久しぶりにたくさんのファンの皆さんに会えてよかった!皆さんが元気そうだから嬉しい!これからもSCKの次のライブに向かて頑張るから応援よろしくお願いします!

 

んでまずね~

ステフィ―

<3

 

英語

 

Hi!

 

Steffi here!

 

So much SCK stuff happened this week!

 

On Saturday we had our ReGeneration Live.

The weather was absolutely perfect.

 

Then on Sunday we went to Kesen Rock Freaks and had our first performance in a live house in so long!

I absolutely love the lights in a love house.  They're the coolest thing.

 

We got to perform with Shun Ran Girls, Arrow Heart, Oto no Shizuku, and LAWBLOW on both days.

It was so much fun performing with other artists and idol groups.  I got a lot of energy from everyone.  They're all so cute and beautiful and sweet with great smiles and strong voices.  I hope we can perform with everyone again soon!  I'll be cheering them on until we can!

 

Then today we performed at Araiso Matsuri!

I was so nervous with only three of us today.  I covered a lot of Misaki's parts on stage for what felt like the first time!!!  But I think I managed it!

I got to eat Obanyaki from Neverland for the first time in a while too.  I definitely think foods taste the best when you haven't had them in a while.

 

It's been so long since we've had such a busy weekend, but I'm so excited to be able to perform again with SCK.  It was also so nice to see so many fans again.  I was glad to see everyone looking so happy.  I'm going to keep doing my best to get even better for SCK's next live.  I hope you'll keep cheering us on!

 

See you!

Steffi

<3