ハイ~!

 

ステフィ―が来たよ!

 

先週の週末は最高でした!!!気仙沼スローフェスタ2021はすごく楽しかったです! 賑やかな祭りが大好き。

そんなにかっこいいステージに出演できるなんて信じられない。^_^ 気仙沼の美しい内湾はとてもステキな場所。

KESENNUMA SONGS CD の皆さんのパフォーマンスも見えてよかったです!素晴らしいライブが多くて、このアーティストと同じCDができてよかったです。

そしてそして!!!!渡辺謙さんと同じステージに立ちました!!!!!私たちが終わってから渡辺謙さんのライブがあってびっくりした。渡辺謙さんの歌声はその日に初めて聞きました。すごくステキでした!

 

 

日曜日にスローフェスタもう一回遊びに行きました。久しぶりに美味しい祭りの料理を食べました。かきが本当に美味しかった。そして初めてさつまいもクレープを食べてみました。おすすめです!最後にスローフェスタのイベントに参加してかっこよくて優しいYouTubersに会えることができました。素晴らしかったです!

 

 

皆さんも楽しい週末でしたか?楽しかったらといいね!

 

ね!知っている?

11月3日はSCKガールズの10周年でした!!!!

 

私SCKガールズのメンバーになってからの短い二年間にすごくステキな大切な思い出がいっぱいできました。

もっともっとSCKGIRLSの力になりたい。

これからも皆さんと一緒に素晴らしい思い出をもっと作りたい!

 

SCK GIRLS のおかげで気仙沼のことをすごく好きになりました。

メンバーになる前にも、この小さくて静かな町にもアイドルグループがいるなんて好きでした。市内のイベントにSCK GIRLS が出演したらそのイベントに行きたかったです。いつもステキな経験になりました。ライブが見えただけじゃなくて、気仙沼の祭りもわかってきました。

そして、メンバーになってから、もっとも多いイベントが見えました。でも今回はステージの上からと憧れたグループと一緒に。

本当に夢みたい。

SCK GIRLS のおかげで、夢が叶えました。

言えるよりも感謝しています。だからこれからも、SCKのために頑張ろうと思います。 感謝の気持ちを込めて、頑張り続きたい。

 

ファンの皆さん!まことにありがとうございます!これからもSCKガールズの応援よろしくお願いします!

 

んでまずね~

ステフィ―

<3

 

英語

 

Hi!

 

Steffi here!

 

This weekend was amazing!  Kesennuma Slow Festa 2021 was so much FUN!  I lovely lively events.

I can't believe we got to perform on such a cool stage and in such a beautiful part of Kesennuma.  I love Naiwan.

The other performers from the KESENNUMA SONGS CD were amazing too.  I'm really glad we got to be in a CD with them.

I'm also still so happy that I got to perform on the same stage as Ken Watanabe!!!  I had no idea he could sing!

 

Slow Festa was so great that I went back on Sunday too!  I got to eat some delicious festival food for the first time in a while.  Kaki is delicious and so is sweet potato crepe.  I participated in events and even got to meet some really nice and cool YouTubers!  It was awesome!

 

I hope your weekend was amazing too!

 

Hey!  Did you know?

November 3rd was the 10th Anniversary of the SCK Girls!!!

 

Even though I've only been a member for about 2 years, I've made so many wonderful memories with SCK.

I really want to work hard for the group.

I hope I can make many more wonderful memories with everyone from now on too!

 

I've come to love Kesennuma so much more thanks to the SCK Girls.

Before I became a member, I loved that even this small, sweet, humble town had its own idol group!  SCK made going to local events more exciting for me.  I went to some events almost specifically to see SCK perform.

Then, once I became a member, I was able to see even more events from on the stage and with the group I admired so much.

Getting to be a part of this group has really been a dream come true and such a unique experience.  I'm really grateful for it and will continue to do my best for SCK.

 

Thank you so much for all of your support of the SCK Girls!  I hope you will continue to cheer us on!

 

See you!

Steffi

<3