ハイ~!

 

ステフィ―が来たよ!

 

ハッピーハロウィン!!!

何か楽しいハロウィンのことやりましたか?

ハロウィンお菓子食べましたか? コスチュームを着ましたか? トリックオアトリートをしましたか? ハロウィン曲を聞きましたか?

 

私全部やりました!

パンプキンスパイスラッテを飲みました。手作りのディズニーのラプンツェルコスチュームを着ました!トリックオアトリートを久しぶりにしました!そしてボーカロイド曲 「ハッピーハロウィン」 を聞きました!

 

良い10月になりました!

11月も頑張りましょうね!

応援しているよ!

 

じゃ!ハロウィンコスチュームの写真です!

 

今週の週末すごくすごく楽しみにしている!

 

んでまずね~

ステフィ―

<3

 

英語

 

Hi!

 

Steffi here!

 

Happy Halloween!

Did you do anything fun?

Did you eat any Halloween snacks?  Did you wear a costume?  Did you go Trick or Treating?  Did you listen to Halloween Music?

 

I did!

I drank a Pumpkin Spice Latte.  I wore my homemade Rapunzel Costume.  I went Trick or Treating for the first time in forever.  And I listened to the Vocaloid song "Happy Halloween."

 

It was a great October.

Let's make November a great month too! 

I'm cheering for you!

 

I'm really looking forward to this weekend!

 

See you!

Steffi

<3