ハイ~!

 

ステフィーが来たよ!

 

 

Wow!先週いろいろあった!ハッピーな忙しい感じでした。

まずは、みさきの誕生日!Happy Birthday Misaki!!

ビーチクリーンで楽しむことができて嬉しい!

 

ビーチクリーンも楽しかった!みんなと力合わせは最高!

そしてORI☆姫隊さんとできて!!!^_^

ORI☆姫隊さんのライブも本当にステキだった!海の前に踊ったり歌ったり、すごくいいステージだと思った。

 

昨日のレッスンもいっぱいやりました!

レッスンで作ったTikTokを見ましたか? ^_^

そして、SCKインスタはじめてみました! @sckgirls_official でフォローしてくれると嬉しいです!

 

YouTubeライブも見ましたか?アコースティックでたくさんの曲を歌ってみました。

「ありがとうの言葉」の新しいハーモニーも練習しました!

それから、私がLiSAのGurengeを歌ってみた!!!!!みさきちゃんが手伝ってくれた。

そして、みんなと久しぶりにEmpireのMAD LOVEも歌ってみました。

皆さんはほかに何かリクエスト曲ありませんか?教えてくださいね!

 

おかえりモネ放送日まであと: 6日!

 

それでは!

良い週を!

 

んでまずね~

ステフィー

<3

 

英語

English

 

Wow!So much happened this week!  It was so busy, but in a happy way.

First of all, it was Misaki's Birthday!  Happy Birthday Misaki!!

I'm glad we were able to celebrate together while Beach Cleaning!

 

Beach Cleaning was so much fun!  Being able to work together with everyone really is the best.

AND we got to clean with ORI☆HIMETAI!!!!! ^__^

Oh my gosh, ORI☆HIMETAI's live was so wonderful.  Dancing and singing in front of the ocean made for such a great show.

 

We did a lot at yesterday's lesson too!

Did you watch the TikTok we made during our lesson? ^__^

AND!!! We started an SCK GIRLS Instagram!  If you'd like, please follow us @sckgirls_official on Instagram too!

 

Did you watch our YouTube live?  We sang accoustic versions of so many songs.

We practiced new harmonies for Arigatou no Kotoba.

Then, I tried to sing LiSA's Gurenge.  Misaki helped me out.

Also we tried to sing Empire's MAD LOVE for the first time in a while.

Everyone, do you have any song requests you'd like to hear us sing?  Please tell me!

 

6 Days until Okaeri Monet!!!

 

Have a great week!

 

See you!

Steffi

<3