ハイ~!

ステフィーです!

 

昨日のYouTubeライブを見てくれて皆さん本当にありがとうございました!生配信久しぶりでしたね。皆さんの優しいコメントを聞くと、泣きそうくらい嬉しくなりました。いつも応援してくれて本当に本当にありがとうございます。皆さんにまた会える日をすごく楽しみにしています!

 

そして!私たちは今頑張っていることを皆さんに見せるときに楽しみにしています!

 

SCKアコースティックバージョンで私ギターをひけるかな?あ!皆さんはどっちのSCKメンバーがどっちのSCK曲を歌てほしい?

 

今SCK曲の英語バージョンを頑張っています!!!

昨日のレッスンで歌ってみたときなんかすごく緊張した。でもみんなが優しいことを言ってくれたから安心しました。まだ作中ですけど、皆さんにも見せたい!そのとき、よろしくお願いします!!!!!^_^

 

んでまずね~

ステフィー

<3

 

 

英語

English

 

Hi!

Steffi here!

 

Thank you so much to everyone who came to the YouTube Live yesterday!!  It's been a while hasn't it?  Everyone's nice comments made me so happy I almost cried.  Thank you so much for always supporting us.  I'm looking forward to the day when we can finally meet in person again.

 

I'm also looking forwad to the day when we can show you everything we're working on now !

 

I wonder if I can play guitar for acoustic versions of SCK songs? Oh!  Which SCK member do you want to hear sing which SCK song?

 

I'm hard at work thinking of English versions of SCK songs now !

I sang a little at practice yesterday and I was so nervous!  But I was really happy to hear that everyone liked it.  I'm not done yet, but I can't wait to show you all too!  I hope you'll enjoy it too. ^__^

 

See you!

Steffi

<3