ハ~イ!^_^

 

ハッピー火曜日!

 

先週末のライブに来た皆さん、ありがとうございました!久しぶりに皆に会えて本当に嬉しかったです!

笑顔になりました。

 

 

今週末のライブにも待ちきれない!

 

昨日のレッスンすごく楽しかった! 歌う練習で新しい歌い方をやってみました!面白かった!すぐ皆さんに見せるといいね!^_^

 

実は今、新しく楽しいことがいっぱいあるって感じているから、SCK Girls のメンバーたちとSCKファミリーの皆さんと一緒に頑張ろうと思います!

SCK GIRLS 9周年おめでとう!

 

んでまずね~

ステフィー

<3

 

これからハロウィンの写真でーす!

(数えました。このセーラームーンコスチュームを作るのが82時間以上かかりました。)

みんなのコスチュームはチョー可愛かった!

みんなからもらったハロウィンキャンデイ!

 

 

英語

 

Hi!!!

 

Happy Tuesday!

 

Thank you so much to everyone who came to the live last weekend!  It made me so happy to see you all again.  I was all smiles. ^_^

 

I'm really looking forward to seeing everyone at this weekend's live too!

Our lesson yesterday was so much fun!!  We practiced singing a lot and got to try out an awesome new singing style too!  I hope I can show you all soon!!

 

It feels like there are so many new and fun things going on right now.  I'm really excited to do my best with the other SCK Girls and with you all!!  Our SCK Family ^__^

 

See You!

Steffi!

<3