Phone rings, you're parked outside

Hair's up, my chucks are tied

You got a place in mind

But I say let's improvise

あなたからの電話、外に車をとめてるって 

それから、私は髪を上げて、チャックを閉めたの

あなたは行きたいところがあったっぽいけど

私はその場で決めようって言ったわね


Oh oh oh

Let's go oh oh

Straight down the 405

Right past the county line

さあ、行きましょう

405号線をまっすぐにね

国境までも過ぎるくらい


Put your arm around me now

Only got a few more hours

So let's try to make it count

While the sun is

今すぐ私に腕をまわしてよ

たった少しの時間じゃない

だから今を大切にしましょう

太陽がのぼっている間は


Shining bright

Speakers shaking

Put that old mustang in drive

太陽は明るく輝いて

スピーカーは鳴り響く

お古のマスタングに乗せて行こう


Heart is yours for the taking

We don't have to say goodbye

If it was summer forever

簡単に、心はあなたのものになるわ

別れなくても良かったかもしれない

夏が永遠だったら


Oh oh oh

Don't let it go oh oh

Just kiss me slow oh oh

Whoa oh oh wish it was summer forever

行かないで

ただゆっくりキスしてよ

夏が永遠だと良かったのに


Oh oh oh

Don't let it go oh oh

Just kiss me slow oh oh

Whoa oh oh wish it was summer forever

行かないで

ただゆっくりキスしてよ

夏が永遠に続けばいいと願ったの


Hands up and touch the rays

Jump in and rush the waves

This world is ours to take

So never let the moment fade

両手をあげて、日の光を浴びるの

ジャンプして、海に飛び込む

この世界は私たちのものよ

だから、この瞬間を消えさせはしないわ


Don't oh oh oh

Let go oh oh

Just snap a shot right through your shades

Put it in a mental picture frame

やめて、

行かないで

あなたの影でさえ全部写真に納めたい

心の中の写真立てに飾るわ


Put your arm around me now

Only got a few more hours

So let's try to make it count

While the sun is

今すぐ私に腕をまわしてよ

たった少しの時間じゃない

だから今を大切にしましょう

太陽がのぼっている間は


Shining bright

Speakers shaking

Put that old mustang in drive

太陽は明るく輝いて

スピーカーは鳴り響く

お古のマスタングに乗せて行こう


Heart is yours for the taking

We don't have to say goodbye

If it was summer forever

簡単に、心はあなたのものになるわ

別れなくても良かったかもしれない

夏が永遠だったら


Oh oh oh

Don't let it go oh oh

Just kiss me slow oh oh

Whoa oh oh wish it was summer forever

行かないで

ただゆっくりキスしてよ

夏が永遠だと良かったのに


Oh oh oh

Don't let it go oh oh

Just kiss me slow oh oh

Whoa oh oh wish it was summer forever

行かないで

ただゆっくりキスしてよ

夏が永遠に続けばいいと願ったの


And when the sun goes down

Can we still be together

Don't wanna leave just hold me now

Like it's summer for ever

太陽が沈むとき

私たちはまだ一緒にいる

離れたくない、ただ抱きしめてよ

夏がずーっと続くみたいに


Shining bright

Speakers shaking

Put that old mustang in drive

太陽は明るく輝いて

スピーカーは鳴り響く

お古のマスタングに乗せて行こう


Heart is yours for the taking

We don't have to say goodbye

If it was summer forever

簡単に、心はあなたのものになるわ

別れなくても良かったかもしれない

夏が永遠だったら


Oh oh oh

Don't let it go oh oh

Just kiss me slow oh oh

Whoa oh oh wish it was summer forever

行かないで

ただゆっくりキスしてよ

夏が永遠だと良かったのに


Oh oh oh

Don't let it go oh oh

Just kiss me slow oh oh

Whoa oh oh wish it was summer forever

行かないで

ただゆっくりキスしてよ

夏が永遠に続けばいいと願ったの


Put your arm around me now

Only got a few more hours

So let's try to make it count

While the sun is

今すぐ私に腕をまわしてよ

たった少しの時間じゃない

だから今を大切にしましょう

太陽がのぼっている間は


Put your arm around me now

Only got a few more hours

So let's try to make it count

While the sun is

今すぐ私に腕をまわしてよ

たった少しの時間じゃない

だから今を大切にしましょう

太陽がのぼっている間は


Wish it was summer forever

夏が永遠に続けば良いのに







<無断転載ご遠慮ください