In a perfect storybook, the world is brave and good

A hero takes your hand, a sweet love will follow

But life's a different game, the sorrow and the pain

Only you can change your world tomorrow

理想のお伽話では、世界は勇気に溢れ、善良よね

ヒーローがあなたの手をとり、甘い愛がそれに続くの

でも実際の生活は違う、悲しく面倒なことばかり

自分だけがその世界を変える力を持ってる


Let your smile light up the sky

Keep your spirit soaring high

あなたの笑顔で空を照らして

気持ちを高め続けるのよ


Trust in your heart and your sun shines forever and ever

Hold fast to kindness, your light shines forever and ever

I believe in you and me

We are strong

自分の心とあなたの太陽を信じれば、永遠に輝き続ける

思いやりを忘れなければ、あなたの光は永遠に輝き続ける

あなたと私を信じてる

私たちは強い


When it 'once upon a time' in stories and in rhyme

A moment you can shine and wear your own crown

「昔々あるところに」につづくお伽話と詩の中では

あなたには輝ける日々が待っているし、王冠をかぶれるわ


Be the one that rescues you

Through the clouds, you'll see the blue

自分自身を救える自分になって

雲の中を抜ければ、きっと青い空が見えるわ


Trust in your heart and your sun shines forever and ever

Hold fast to kindness, your light shines forever and ever

I believe in you and me

We are strong

自分の心とあなたの太陽を信じれば、永遠に輝き続ける

思いやりを忘れなければ、あなたの光は永遠に輝き続ける

あなたと私を信じてる

私たちは強い


A bird all alone on the wind

Can still be strong and sing

Sing..

風の中一人ぼっちの鳥だって

強くいるし、歌うことができるわ

歌うのよ‥


Trust in your heart and your sun shines forever and ever

Hold fast to kindness, your light shines forever and ever

I believe in you and me

We are strong

自分の心とあなたの太陽を信じれば、永遠に輝き続ける

思いやりを忘れなければ、あなたの光は永遠に輝き続ける

あなたと私を信じてる

私たちは強い






<無断転載ご遠慮ください>